Vklady a Výbery
Požiadavku o vklad na konto môžete zadať po prihlásení sa na našej stránke v sekcii Vklady a výbery » Dotácia konta alebo na ktorejkoľvek pobočke.
Platobné karty | doba spracovania | limity | poplatok |
---|---|---|---|
ihneď | min. 5 € | podľa banky * | |
ihneď | min. 5 € | podľa banky * | |
ihneď | min. 5 € | podľa banky * | |
Platby cez bankový portál | doba spracovania | limity | poplatok |
ihneď | min. 5 € | bez poplatku | |
ihneď | min. 5 € | bez poplatku | |
ihneď | min. 5 € | bez poplatku | |
ihneď | min. 5 € | bez poplatku | |
ihneď | min. 5 € | bez poplatku | |
do 5 minút | min. 5 € | bez poplatku | |
do 5 minút | min. 5 € | bez poplatku | |
do 5 minút | min. 5 € | bez poplatku | |
Vklad na pobočke | doba spracovania | limity | poplatok |
ihneď | min. 1 € | bez poplatku | |
Kupóny | doba spracovania | limity | poplatok |
ihneď | min. 5 € | 5 % z transakcie | |
ihneď | min. 2 € max. 100 € | bez poplatku | |
Vklad cez SMS | doba spracovania | limity | poplatok |
ihneď | 5 € / 10 € / 20 € | 10 % z vkladu ** |
* Výška poplatkov za jednotlivé spôsoby vkladov na hráčske konto je uvedená v tabuľke vyššie. Niektoré banky si však môžu účtovať dodatočné poplatky na základe ich platných cenníkov. Pre bližšie informácie kontaktujte vašu banku.
** Poplatok bude zúčtovaný zo strany mobilného operátora vo faktúre alebo priamo zo zostatku kreditu.
Platba kartou je bezpečná
- Údaje o svojej platobnej karte zadávate priamo do systému nášho partnera spoločnosti Nuvei, ktorý podlieha bezpečnostnej certifikácii kartových asociácií Visa a Mastercard (Level 1 PCI-DSS certifikácia). Nikto zo zamestnancov spoločnosti FORTUNA SK ani Nuvei nemá prístup ku kompletným údajom o Vašej platobnej karte.
- Nuvei kartu overí, zablokuje čiastku a nám len vráti informáciu, že prevod prebehol správne. Na základe tejto informácie je Vám navýšený kredit o príslušnú čiastku.
Pokiaľ banka nepotvrdí platbu Vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:
- - Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne alebo karta exspirovala.
- - Na Vašom účte nie je dostatok finančných prostriedkov alebo ste už vyčerpali limit pre transakcie.
- - Vašu kartu nie je možné použiť pre platbu prostredníctvom internetu, v tomto prípade sa obráťte na Vašu banku.