FORTUNA

Android aplikácia

Vklady a Výbery


Požiadavku o vklad na konto môžete zadať po prihlásení sa na našej stránke v sekcii Vklady a výbery » Dotácia konta alebo na ktorejkoľvek pobočke.

Platobné karty doba spracovania limity poplatok
ihneď min. 5 € podľa banky *
ihneď min. 5 € podľa banky *
ihneď min. 5 € podľa banky *
Platby cez bankový portál doba spracovania limity poplatok
ihneď min. 5 € bez poplatku
ihneď min. 5 € bez poplatku
ihneď min. 5 € bez poplatku
ihneď min. 5 € bez poplatku
ihneď min. 5 € bez poplatku
do 5 minút min. 5 € bez poplatku
do 5 minút min. 5 € bez poplatku
Fio Banka do 5 minút min. 5 € bez poplatku
Prima Banka do 5 minút min. 5 € bez poplatku
mBank do 5 minút min. 5 € bez poplatku
Vklad na pobočke doba spracovania limity poplatok
ihneď min. 1 € bez poplatku
Kupóny doba spracovania limity poplatok
ihneď min. 5 € 5 % z transakcie
Fortuna kupón v Tabak Press/Slovnaft/GECO/M+M/Slovenská pošta ihneď min. 5 €
max. 500 €
bez poplatku
Vklad cez SMS doba spracovania limity poplatok
ihneď 5 € / 10 € / 20 € min. 10 % z vkladu**

* Výška poplatkov za jednotlivé spôsoby vkladov na hráčske konto je uvedená v tabuľke vyššie. Niektoré banky si však môžu účtovať dodatočné poplatky na základe ich platných cenníkov. Pre bližšie informácie kontaktujte vašu banku.

** Výška poplatku závisí od konkrétneho operátora a bude zaúčtovaná vo faktúre alebo odpočítaná priamo zo zostatku kreditu.

 

Platba kartou je bezpečná

  • Údaje o svojej platobnej karte zadávate priamo do systému nášho partnera spoločnosti Nuvei, ktorý podlieha bezpečnostnej certifikácii kartových asociácií Visa a Mastercard (Level 1 PCI-DSS certifikácia). Nikto zo zamestnancov spoločnosti FORTUNA SK ani Nuvei nemá prístup ku kompletným údajom o Vašej platobnej karte.
  • Nuvei kartu overí, zablokuje čiastku a nám len vráti informáciu, že prevod prebehol správne. Na základe tejto informácie je Vám navýšený kredit o príslušnú čiastku.

Pokiaľ banka nepotvrdí platbu Vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

- Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne alebo karta exspirovala.
- Na Vašom účte nie je dostatok finančných prostriedkov alebo ste už vyčerpali limit pre transakcie.
- Vašu kartu nie je možné použiť pre platbu prostredníctvom internetu, v tomto prípade sa obráťte na Vašu banku.